"Semua Penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti"
[Saidina Ali Bin Abi Talib]

Tuesday 21 May 2013

My new The Wanted (Giveaway)

Assalamualaikum

Hai semua! First of all, I would like to thanks you guys sebab sudi baca blog budak pelik and banyak cakap ni. Huhu.. Terharu tau. Terharu sangat-sangat.. Euww.. Euww.. *budak ni memang layak dibaling batu belah batu bertangkup*

Guys, let me introduce you my 'The Wanted'. :D


Sejarah nama .

Jangan memain kau.. Handphone aku ada nama. Kau hader? Harhar.. *ayat kerek*

"Sebab kau minat The Wanted kan?"
Anda betul! 0 markah! Dah.. pi main jejauh.

Gedik jer nak letak nama kat phone. Eleh.. Phone aku pun ada nama. Cuba kau teka. Dahlah phone aku tu comel."
Haaaa.. Aku dah tahu nama phone kau apa. Kak Ton kan? Kan? Kau cakap phone kau comel. Kak Ton cakap dia comel. So, 2 x 5 lettew.

Jawapannya :

Sebab aku dah lama sangat nak phone. Dulu memang ada phone. Semua nokia. Muahaha.. Then, last year my phone kena rampas. Kenapa? Prepaid banyak kali kena potong.

"Banyak sangat call orang. Padan muka."
Aku tak ramai kawan. Nak call siapa?

Taklah. Sebab 'dia' potong credit aku sampai RM 8 untuk ringtone. Aku ingat, ringtone tu boleh masuk dalam file music. Rupanya ringtone tu untuk music yang bila orang call, mulalah lagu tu ada. Biasalah, zaman hingusan. Hachuuu! ~

Jadi, sebab aku nak sangat handphone. Dan sekarang aku dah dapat. (thanks ayah!) So, aku namakan phone ni : The Wanted.


Samsung Galaxy Young

Kecil je handphone aku. Takpe. Asalkan ada handphone. Boleh call, message, whatsApp, main Insta, Facebook, Twitter dekat handphone ni. :')

Samsung Galaxy Y juga ada terdapat jenis Hello Kitty. Limited edition, okay! ~ Handphone Samsung Galaxy Y yang jenis biasa-biasa macam aku punya ni, ada terdapat dalam 2 warna. Black and White.


Harga Samsung Galaxy Y ni hanya RM 475. Okaylah. Dari beribu. You guys also could make some prank to your friends. Contohnya bila dia tanya :

"Aku dengar kau ada beli phone baru. Handphone apa?"

You guys boleh jawab dengan penuh bangga :

"Samsung Galaxy"

Bila dia dah buat bunyi like : Fuyyyooo.. Perghhh.. Kau owhsemm.. Gila terer kau.. and dia cakap :

"Mesti Samsung Galaxy s4 kan?"

And dengan muka troll face, korang balas :

"Samsung Galaxy Y"

Bila muka dia dah berubah, sila cepat-cepat angkat langkah seribu. 

Watch the preview :)

Okay, since aku ada letak Giveaway kat tajuk entry aku, meh sini aku bagitau apa giveaway dia. (Hamboi kau.. Nampak giveaway, laju terus kan..)

Soalan : Samsung Galaxy Y terdapat dalam warna apa dan apa jenis lain bagi handphone ini?

Kemudian, like page : facebook.com/SyiraHaziqah dan facebook.com/pages/Fleur-Wardrobe

Then, follow this blog : syirahaziqah.blogspot.com dan fleurwardrobe.blogspot.com

Komen di bawah entri ni jawapan dan email anda.

Jangan lupa nyatakan yang anda semua dah like page dan follow blog di atas :)



Hadiah dia rahsia. Tapi istimewa. Boys and girls pun boleh masuk. Nak meriahkan lagi giveaway ni, buatlah satu entri dekat blog anda dan ceritakan serba-serbi about giveaway dan blog aku ni. Ajak kawan-kawan untuk join giveaway ni sekali. :)

Good luck! Jangan tipu-tipu eh. All the best ;)

Thanks for reading!

p/s : Doakan Syirah cepat sembuh daripada demam :')

No comments:

Post a Comment